להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ע"י עיצוב רספונסיבי (Responsive)

מה זה בעצם עיצוב רספונסיבי (עיצוב מגיב)?

כיום, יש לנו מגוון רחב של אפשרויות להצגת דפי אינטרנט: טלפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים, ועוד…

הלקוחות שלך יגלשו באתר שלך מכל האפשרויות האלו ולכן האתר שלך צריך להגיב ולהציג את עצמו בהתאם.

לכן אתה צריך לוודא שהאתר שלך נראה טוב בכל הפלטפורמות שקיימות בשוק, דרכן הגולשים מגיעים לאתר שלך.

אם האתר שלך עושה את זה טוב, אז הוא רספונסיבי.

אם לא – אתה יכול להפסיד לקוחות, וחבל.

אם אתה חושב שהצופים שלך כנראה גולשים בבית על המחשב שלהם כשהם נמצאים באתר שלך, ולכן אתה צריך לוודא שהאתר נראה טוב רק במחשב – אתה טועה, והטעות גדלה יותר ויותר בכל יום.

הסתכלתי ממש עכשיו על הסטטיסטיקה באתר שלי: 35% (!) גלשו אליו מטלפון סלולרי או טאבלט, לכן ממש כדאי לוודא שגם הם יוכלו לראות את האתר שלי כמו שצריך דרך המכשירים שלהם.

ויש עוד כמה יתרונות:

  1. חוויית משתמש טובה יותר –
    אתר רספונסיבי מאפשר את החוויה הטובה ביותר למשתמש, ולא משנה באיזה מכשיר הוא משתמש – גודל המסך כבר לא מהווה מגבלה.
  2. פחות זמן לניהול האתר (=חיסכון בכסף)
    אם האתר שלך לא רספונסיבי, אתה צריך שיהיו לו כמה גרסאות, אם אתה מעוניין שיוכלו לגלוש אליו גם מטלפונים ניידים, מטאבלטים, ממחשבים שולחניים, וכו'. את כל הגרסאות האלו, ואת העדכונים שלהם אתה תצטרך לנהל (או שמישהו ינהל עבורך). עיצוב אתר בצורה רספונסיבית  יאפשר לך לבצע עריכה לכל הגרסאות של האתר בפעם אחת.
  3. יכולת טובה לעקוב אחר מי שמבקר באתר שלך.
    אם יש לך אתר רספונסיבי, אתה יכול לעקוב אחר מי שמבקר אותו על סמך מספר הקליקים שהוא מקבל. אם יש לך מספר גרסאות של האתר שלך, הרבה יותר קשה לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלו, משום שמבקרים יפוצלו בין הגרסאות של האתר שלך.
  4. קידום אתרים (SEO) טוב יותר.
    שימוש בעיצוב רספונסיבי מבטיח שאתה לא מפצל את הקליקים שאתה מקבל על פני מספר אתרי אינטרנט. בנוסף, אם גוגל מוצא תוכן מהאתר שלך משוכפל במספר מקומות, זה מוריד את דירוג ה- SEO.
  5. גמישות לשינויים עתידים.
    הטכנולוגיה משתנה כל זמן. שימוש בעיצוב רספונסיבי מאפשר לך להתאים ולעדכן את האתר שלך בקלות למכשירים חדשים שיגיעו בעתיד.

ומה לגבי האתר שלך?