Favicon ?! מה זה בכלל?

Favicon זה קיצור של “Favourites Icon” – האייקונים המועדפים.

ה- FavIcon מופיע על תווית הכרטיסייה-Tab בדפדפן (כמו בתמונה למעלה) וגם לצד הכותרת של הסימניות המועדפות שלך:

כשמשתמשים ב- FavIcon:

  • מזהים אותך יותר בקלות.

  • המותג שלך נראה מקצועי ואמין יותר.

  • מייצרים בידול מהמתחרים שלך.

מכיוון שאנחנו פענחים מידע מצבעים וצורות מהר יותר מאשר, עם FavIcon הלקוחות שלך ימצאו אותך מהר יותר.

גודלו של ה- FavIcon קטן מאוד (רק 16×16 פיקסלים) אבל הוא בונה אמון ומזכיר ללקוחות שלך שהם הגיעו למקום הנכון.

לעסקים קטנים רבים אין FavIcon וחבל. שימוש באחד יאפשר לך להנות מהאמינות הנתפסת אצל עסקים גדולים יותר.

ואם אין לי FavIcon?

אין אין לך FavIcon אנשים ייראו את סמל ברירת המחדל ב- Tab של הדפדפן וזה ייראה כך:

מה הופך את ה- Favicon ליעיל?

ה- Favicon אמור להיות גרסה מוקטנת של הלוגו של העסק שלך, וכך הופך לחלק מהמותג שלך.

מכיוון שיש לוגואים שהם מורכבים מידי להצגה בגודל כל כך קטן ניתן לקחת חלק מהמאפיינים החזותיים של המותג שלך.
ניתן למשל לקחת רק אות אחת מהלוגו כמו שפייסבוק או PayPal עשו:

אם עדיין אין לך FavIcon, פנה למעצב האתר שלך – הוא יוכל לייצר לך אחד.
אם אתה רוצה לנסות בעצמך אז יש כלים רבים באינטרנט כגון www.favicon.cc (בכל מקרה וודא שהתוצאה נראית מקצועית).

עכשיו נשאר רק להעתיק את קובץ ה- FavIcon (הסיומת צריכה להיות ico.) לספרייה בה האתר שלך נמצא וזהו.

תגובות

תגובות