5 אפשרויות לבניית אתר האינטרנט שלך: עלות, זמן, בעד ונגד

אפשרויות לבניית אתר האינטרנט

החלטת שאתה צריך אתר. מעולה.

הבנת גם שרק אתר לא ממש יעבוד ואתה צריך מערכת אינטרנטית שתביא לך לקוחות – עוד יותר טוב.

אז רגע לפני שאתה יוצא לדרך, להלן 5 אפשרויות להגיע לפתרון הנכסף…

1. שימוש בבניית אתרים אוטומטית

בניית אתרים אוטומטית הוא שירות אונליין, שמדריך אותך דרך כמה שלבים בהם אתה בוחר כמה תמונות, צבעים, מכניס טקסט ו….הופ – יש לך אתר.

יתרונות:

זול מאוד (ולפעמים חינם).

האתר מוכן ממש מהר.

אתר יכול לספר לכולם: "יש לי אתר !!!!"

סוף סוף יש לך מה לרשום בכרטיס הביקור שלך.

חסרונות:

אם כבר מישהו יגיע לשם…. זה ייראה לא מקצועי מספיק – משהו מוכן מראש.

האתר יישאר ללא מבקרים (חוץ מהחברים הקרובים שסיפרת שלהם שיש לך אתר חדש…)

בחר באפשרות הזו אם כל מה שאתה רוצה הוא להגיד שיש לך אתר, אבל לא אכפת לי אם אנשים מגיעים אליו או לא…

2. עשה זאת בעצמך

המשמעות היא ללמוד Css ,HTML, טכנולוגיות נוספות ולשלוט בכלי עריכה גרפיים. כך תוכל לבנות אתר בעצמך.

יתרונות:

זה (כמעט) חינם.

התוצאה יכולה להיות טובה יותר משיטה מס' 1.

אתה שולט באופן מלא על הנראות של האתר.

חסרונות:

במקום להתרכז במה שאתה טוב, אתה הופך לתוכניתן (וזה לוקח הרבה זמן).

בחר באפשרות הזו אם אתה יודע לתכנת אתרי אינטרנט ובקי בכל הכלים הדרושים או שאתה ממש ממש רוצה ללמוד איך עושים את זה או אם יש לך הרבה זמן פנוי או שאתה לא לחוץ על להכניס כסף.

3. בקש מחבר או קרוב משפחה שיעשה את זה עבורך

יתרונות:

עלויות נמוכות.

חסרונות:

כנראה שלוח הזמנים של החבר או קרוב המשפחה ממילא עמוס, והפרוייקט שלך ייקבל עדיפות נמוכה.

בחר בדרך זו רק אם יש לך מחויבות מלאה מהחבר שלך לגבי לוח הזמנים לפרוייקט, ואתה יודע להדריך אותו לגבי המבנה, התכנים, הגרפיקה והלוגיקה של האתר.

4. לשכור תוכניתן או בית תוכנה

בדרך כלל אלו עושים את כל סוגי האתרים ולא מתמחים בבניית מערכות אינטרנט חכמות שמביאות לך לקוחות. בדוק את תיק הלקוחות שלהם.

יתרונות:

תוכניתן או בית תוכנה טוב יספק לך אתר טוב שיעזור לך להגדיל את העסק שלך.

חסרונות:

אתם עלולים לא להסכים על התוצאה – שים לב שהם מתרכזים במה שאתה צריך (אתר שמביא לקוחות) ולא במה שהם רוצים (אתר שנראה טוב).

בחר באפשרות זו אם יש לך המלצה טובה למישהו ספציפי. ודא שאתה יודע להדריך אותו לגבי המבנה, התכנים, הגרפיקה והלוגיקה של האתר.

5. לשכור מומחה בעל ניסיון בהקמת מערכות אינטרנט חכמות שמביאות לקוחות.

אותו מומחה צריך להבין בעסקים, שיווק וכמובן טכנולוגיה. הוא צריך להבין את ההבדל בין אתר אינטרנט לבין מערכת אינטרנטית שמביאה לקוחות.

יתרונות:

מומחים כאלו מביאים את יחס עלות-תועלת הטוב ביותר.

חסרונות:

קשה למצוא כאלו, בעלי ראייה והבנה רוחבית של הפתרונות שאתה צריך.

בחר בדרך זו אם אתה רוצה לקחת ברצינות את העסק שלך קדימה, ואם אתה יכול לעמוד בהשקעה הנדרשת.

בהצלחה!